siksorulan

isletmesss
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /var/www/vhosts/kdzeregli.bel.tr/httpdocs/modules/mod_codefaq/mod_codefaq.php on line 6

Belediyenize ait Düğün Salonu Rezervasyon Taleplerini Ne Zaman ve Nereye Yapabilirim?

Rezervasyonlarınızı Konuyla ilgili 333 13 70 numaralı telefondan İşletme ve İştirakler Müdürlüğü'ne ulaşıp, istediğiniz tarihin boş olup, olmadığını öğrenebilir, daha sonrasında Belediyemiz İşletme ve İştirakler Müdürlüğü'ne gelerek kayıt işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Belediye düğün salonunda hangi hizmetler verilmektedir?

Salon dışında garson ve masa sandalye örtüleri(giydirme) hizmeti verilmekte olup,bunun dışında yiyecek içecek orkestra ve fotoğraf düğün sahibi tarafından karşılanmaktadır.

Salonunuz kaç kişilik kapasiteye sahiptir?

Salonumuzun kapasitesi 650 kişilik olup ekstradan gelen misafirlerimiz için masa sandalye temin edilerek ihtiyaç karşılanmaktadır.

Belediyenizin işgaliye otopark ücreti yasal mıdır?

5393 sayılı belediye kanunun 15.maddesinin (p)fıkrası içinde yer alan Belediyelerin Karayolu,yol,cadde,sokak,meydan ve benzeri üzerinde araç park yerleri tespit etmek işletmek görevleri arasındadır.  İşgaliye ücreti olduğundan KDV den muaftır.

İşgaliye otopark alanlarının işleyişiyle ilgili bilgi alabilir miyiz?

Belediyemiz işgaliye otopark alanlarında  engelli ve basın araçlarına 3 saat ücretsiz yararlanma hakkı vardır.Ayrıca  Engelli vatandaşlarımız için özel park alanları bulunmakta olup buralardan herhangi bir ücret alınmamaktadır. Bunun dışında emniyet karşısı ve katlı otopark hariç bütün işgaliye otopark yerlerimizde de ilk 15 dk.ücretsiz olup 15 dk’dan sonra bulunduğu bölgeye göre ücretlendirilir.

İşgaliye Otopark Borçlarını Nereye Ödeyebilirim?

İşgaliye Otopark Borçlarını bulunduğu bölgelerde peronlarda bulunan görevli arkadaşlara nakit veya kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.Belediyemizin http://www.kdzeregli.bel.tr/ adresine girerek Otopark Borç Sorgulamada Sanal Pos tan plakanızı sorgulayarak borcunuzu kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.

Belediyenizin Özel Günler İçin Masa Sandalye Temin Etme Hizmeti Var mıdır Uygulanan Prosüdür Nedir?

Masa Sandalye Rezervasyonlarınızı İşletme ve İştirakler Müdürlüğü 'ne bizzat başvurarak yapabilirsiniz.200 Tl depozito ücreti alınmaktadır.Akıbetinde masa ve sandalyeler kurumumuza sağlam olarak teslim edildiğinde söz konusu ücret başvuru sahiplerine iade edilmektedir.

Masa ve Sandalye talepleri doğrultusunda vatandaşlara nakliye ile ilgili olarak araç temini sağlanıyor mu?

Müdürlüğümüzde böyle bir hizmet verilmemektedir.

Masa ve Sandalyeleri nereden teslim alabilirim?

Belediyemize bağlı düğün salonundan temin edebilirsiniz.

Belediyeniz Sosyal Tesislerinde Ne Tür Hizmetler Vermektesiniz?

Su ürünleri,Çilek Cafe ile Sahil Cafe sosyal tesislerimizde kesintisiz internet,sabah kahvaltısı,köfte ,hamburger ,tost,pizza ,sigara böreği , pasta çeşitleri ile sıcak soğuk içecekler v.b.hizmetler verilmektedir.

Belediyeniz Sosyal Tesislerinizde Bebek Emzirme Odaları Mevcut mudur?

Evet böyle bir hizmetimiz vardır.Sahil Bandında Bulunan Sü Ürünleri Tesislerimizde ve Sahil Sonunda Bulunan Sahil kafemizde Siz Değerli halkımıza Hizmet Verilmektedir.

Belediyeniz Spor Tesisi İşletmenizde ne gibi aktiveler vardır?

Kaykay pisti (ücretsiz),futbol(30 dk.10 TL),mini golf-tırmanma-buz pateni(30 dk 5TL) hizmetleri yer almakta bunun dışında kafeterya bölümünde de sıcak soğuk içecekler ile tost servisi yapılmaktadır.

fenislerisss
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /var/www/vhosts/kdzeregli.bel.tr/httpdocs/modules/mod_codefaq/mod_codefaq.php on line 6

Belediyenizce Yaptırılmakta Olan İhaleleri Nereden Öğrenebilirim ?

Belediyemizce yaptırılacak olan  yapım işleri ile ilgili ihaleleri kurumumuzun internet sayfasından (www.kdzeregli.bel.tr) , güncel menüsünün, ihale ilanları  alt menüsüne tıklamak suretiyle öğrenebilirsiniz.

Tehlikeli, Kullanılmayan, Boş Olarak Bulunan Binaların Yıkımı Konusunda Nereye Başvurabilirim ?

Belediyemizin Fen İşleri Müdürlüğü - Plan Ve Proje Müdürlüğü Ve Zabıta Müdürlüğü’ne Şahsen Başvuruda Bulunacağınız Gibi, Yazılı Dilekçeyle Veya 333 1 333 Nolu Çağrı Merkezi’ni Arayarak Da Talebinizi İletebilir, Ayrıca İnternet Sitemizden E- Dilekçe Bölümündeki İlgili Dilekçeyi Doldurarak Talebinizi İletebilirsiniz.

Asfalt Taleplerimi Nereye Ve Nasıl İletebilirim ?

Yazılı Olarak, Dilekçeyle Fen İşleri Müdürlüğüne Başvurabilir, 333 1 333 Numaralı Çağrı Merkezi’nden Fen İşleri Müdürlüğü’ne Bildirebilir, İnternet Sitemizden E- Dilekçe Bölümündeki İlgili Dilekçeyi Doldurarak Talebinizi İletebilirsiniz.

Talebiniz Yerinde İncelendikten Sonra, Uygun Görülmesi Durumunda Yıllık Çalışma Programına Alınarak, Program Doğrultusunda Asfalt Serimi Yapılması   Sağlanacaktır.

Elektrik Direkleri Ve Aydınlatma Konusunda Belediyenizin Yetkisi Var Mıdır ?

Elektrik Şebeke Çalışması, Aydınlatma Faaliyetleri Konusunda Belediyemizin Her Hangi Bir Sorumluluk, Görev Ve Yetkisi Bulunmamaktadır. Bu Konuda Görev Enerjisa,Bedaş Gibi Kurumlara Aittir.

İmar Yolunun Açılması Talebimizi Nasıl Ve Ne Şekilde Yapabiliriz ?

Yazılı Olarak, Dilekçeyle Fen İşleri Müdürlüğüne Başvurabilir, 333 1 333 Numaralı Çağrı Merkezi’nden Fen İşleri Müdürlüğü’ne Bildirebilir, İnternet Sitemizden E- Dilekçe Bölümündeki İlgili Dilekçeyi Doldurarak Talebinizi İletebilirsiniz.

Talebiniz Yerinde İncelendikten Sonra, (Yola Terk İşlemleri Tamamlanmak Şartıyla ) Uygun Görülmesi Durumunda Yıllık Çalışma Programına Alınır Ve Yolun Açılması Sağlanır.

Kaldırım Talebimizi Nasıl Ve Ne Şekilde Yapabiliriz ?

Yazılı olarak, dilekçeyle Fen İşleri Müdürlüğüne başvurabilir, 333 1 333 numaralı Çağrı Merkezi’nden Fen İşleri Müdürlüğü’ne bildirebilir, internet sitemizden e- dilekçe bölümündeki ilgili dilekçeyi doldurarak talebinizi iletebilirsiniz.

Talebiniz yerinde incelendikten sonra, uygun görülmesi durumunda yıllık çalışma programına alınarak, program doğrultusunda kaldırım yapılması sağlanacaktır.

mezaliklarsss
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /var/www/vhosts/kdzeregli.bel.tr/httpdocs/modules/mod_codefaq/mod_codefaq.php on line 6

Cenazemiz var, nereyi aramalıyım?

Mezarlıklar Müdürlüğümüze bağlı cenaze hizmetleri birimine ait (0372) 333 11 88 nolu telefon ile Zabıta Müdürlüğümüze ait (0372) 333 11 53 nolu telefonları arayabilirsiniz.

Yakınımın vefat etmesi durumunda mezar kazımı ve defni konusunda ne yapmalıyım ?

Kdz.Ereğli Belediyesi sorumluluk sahasındaki 31 mahallede 57 adet mezarlık alanı bulunmaktadır.Mahalle sınırları içerisinde bulunan 57 adet mezarlık alanındaki kazım ve defin işlemleri Mezarlıklar Müdürlüğümüze bağlı personel tarafından ücretsiz olarak yapılmaktadır.

Cenazemizin yıkanması hususunda ne yapmalıyım.Kefeni nereden temin edebilirim ?

İlçemizde ikamet eden vatandaşlarımızın cenazeleri, yetkili Sağlık Biriminden alınan ÖLÜM RAPORU’nun akabinde nakil araçlarımızla ölümün meydana geldiği Sağlık Kuruluşu veya evinden alınarak Sarıkorkmaz Mahallesi Okul Sokak No:5’te bulunan SAFA CAMİİ’ndeki Mezarlıklar Müdürlüğümüze ait Morg ve Gasilhaneye getirilir. Erkek veya Bayan Gassallarımız tarafından İslami usullere uygun olarak yıkanır ve kefenlenir. Gerek yıkama, gerekse kefenleme işlemi için herhangi bir ücret talep edilmez.

Mezar tahtasını nasıl temin edebilirim ?

Belediyemiz hudutları içerisinde bulunan 57 adet mezarlık alanına defnedilecek cenazelerin mezar tahtaları müdürlüğümüz tarafından ücretsiz olarak temin edilmektedir.

Vefat eden yakınımızın ikametgah adresi Kdz.Ereğli ancak biz cenazemizi……………..iline/ilçesine götürüp defnetmek istiyoruz. Nakil aracı verebilirmisiniz ?

İl dışına gönderilecek olan cenazelerin nakilleri müdürlüğümüze ait nakil araçlarıyla katedilen kilometre üzerinden ücretli olarak yapılmaktadır. (1 km=1,75 TL) (tek yön)

Cenazemizi defnettik. Akşam evimizde Kuran-ı Kerim okutmak istiyoruz. Bize nasıl yardımcı olabilirsiniz ?

Belediyemiz sınırları içerisindeki mezarlıklardan herhangi birine defnedilen cenazenin; defnedildiği gün cenaze yakınının isteğine göre 1 defaya mahsus olmak üzere Kuran-ı Kerim okuması için taziye evine ücretsiz olarak hoca görevlendirilir ve 60 kişilik taziye yemeği verilir.

planprojesss
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /var/www/vhosts/kdzeregli.bel.tr/httpdocs/modules/mod_codefaq/mod_codefaq.php on line 6

Yapı Ruhsatı süresi kaç yıldır?

Yapı ruhsatının geçerlilik süresi 5 yıldır

Baraka ve prefabrik yapılar için yapı ruhsatı alınmalı mıdır?

İmarlı bir arsa üzerine yapılacak her yapı için 3194 Sayılı İmar Kanunu gereği yapı ruhsatı alınmalıdır. İmarsız bir arsa üzerinde yapılacak yapılar için ise Plansız Alanlar Tip İmar Yönetmeliğine göre ruhsat alınmalıdır.

Çatı tamiratı için izin alınması gerekir mi?

Boya, iç tamiratlar, derz, oluk  vb. gibi işlemler tamirata girer ve gerekli evraklar ile başvuru yapılarak izin alınmalıdır.

Çatı tadilatı için ruhsat alınmalı mıdır?

Kiremit değişiklikleri, çatı iskeleti yenilenmesi, su derelerinin değiştirilmesi gibi işlemler tadilata girmektedir ve gerekli evraklar ile başvuru yapılarak ruhsat alınması gerekmektedir.

Mantolama için izin alınmalı mıdır?

Gerekli evraklar ile birlikte başvuru yapılarak izin alınmalıdır.

sosyalsss
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /var/www/vhosts/kdzeregli.bel.tr/httpdocs/modules/mod_codefaq/mod_codefaq.php on line 6

Engelli Hizmet Aracı Başvurusunda İstenilen Belgeler Nelerdir?
  • Kimlik fotokopisi
  • Engelli raporu
Engelli Hizmet Aracından Kimler Faydalanabilir?
  • Belediye hizmet sınırları içerisinde ikamet eden bedensel engelliler
  • Akülü tekerlekli sandalyesi olanlar
  • Manuel tekerlekli sandalyesi olanlar
Engelli Hizmet Aracı Kullanımı İçin Randevu Nasıl Alınır?
  • Bir gün önceden 333 13 43 nolu telefondan randevu alınır.
Engelli Hizmet Aracı Çalışma Saatleri ve Günleri Nedir?
  • Hafta içi hizmet vermektedir.
  • Sabah 08:30-12:30 Öğleden sonra 13:30-16:30
Engelli Hizmet Aracı ile Nereye Gidebilirim?
  • Şehir içinde Devlet ve özel hastaneler
  • Sahil, plaj, piknik alanları
  • Banka, adliye, kaymakamlık

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /var/www/vhosts/kdzeregli.bel.tr/httpdocs/modules/mod_codefaq/mod_codefaq.php on line 6
Evde Temizlik Hizmetinden Kimler Yararlanabilir?

1-Kdz.Ereğli Belediye sınırları içerisinde yaşamakta olan 65 yaş ve üzerindeki yaşlılarımız ve temizlik hizmetlerini karşılayamayan engellilerimiz yararlanacaklardır.

2-Yaşlılarımız ve engellilerimiz temizlik hizmetlerinden faydalanmak için Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü’ne telefonla veya şahsen başvuru yapmaları gerekmektedir.

3-Başvuru yapıldıktan sonra Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğünce belirlenen komisyon, hizmet almak isteyen vatandaşımızın evine giderek tespit yapacak ve komisyon kararı sonrası hizmetgerçekleşecektir. KİMSESİZ, YAŞLI VE ENGELLİ VATANDAŞLARIN GELİR DURUMLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURULARAK DEĞERLENDİRİLMEKTEDİR.

Evde Temizlik Hizmeti Neleri Kapsar?

1-Evin genel olarak elektrik süpürgesi ile süpürülmesi (yatak odası ailenin isteğine bağlıdır)

2-Banyo, tuvalet, mutfak ve evin genel yüzey temizliği.

3-Evin genel tozunun alınması.

4-Perdelerin yıkanması ve asılması. (Belirli periyotlarda olmak kaydıyla)

5-Personelin can güvenliği için pencerelerin silinmesi içten olmak kaydıyla yapılacaktır. (Belirli

periyotlarda olmak kaydıyla)

Evde Temizlik Hizmeti Neleri Kapsamaz?

1-Koltuk,halı vb.silinmesi-yıkanması

2-Ev eşyalarının yerlerinin değiştirilmesi

3-Duvarların silinmesi-boyanması

4-Bulaşık yıkanması veya makineye yerleştirilmesi

5-Çamaşır yıkanması,asılması vb.(Perdeler hariç)

6-Mutfak dolaplarının içlerinin temizlenmesi

7-Kıfayetlerin toparlanması,yerleştirilmesi vb.

Evde Temizlik Hizmeti Hangi Periyotlarda Yapılacaktır?

Temizlik hizmeti için başvuru yapmış ve oluşturulan komisyon tarafından onay verilmiş ailelere ayda bir (1) gün olmak kaydıyla temizlik hizmeti verilecektir.

Evde Temizlik Malzemesi Temini Nasıl Olacaktır?

Tüm temizlik malzemeleri (çamaşır makinesi deterjanı hariç) Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü tarafından temin edilecektir.

Evde Temizlik Hizmetine Nasıl Başvuru Yapılır ve Hangi Evraklar Gereklidir?

Kdz.Ereğli Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü’ne telefon yada şahsen başvurular yapılacaktır.

Gerekli Olan Evraklar;

1-Başvuru Formu

2-Kimlik fotokopisi

3-Varsa Engelli Raporu

Daha Detaylı Bilgi Almak İçin Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü personeli Hatice BADEMLİK’e Aşağıdaki Numaradan Ulaşabilirsiniz.

Tel: 0.372. 333 15 29

suislerisss
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /var/www/vhosts/kdzeregli.bel.tr/httpdocs/modules/mod_codefaq/mod_codefaq.php on line 6

Yeni Su Aboneliği Nasıl Alınır?

MALSAHİBİ İÇİN (Mesken);

Kimlik Fotokopisi, Tapu Fotokopisi, İskan Fotokopisi, Abone Numarası ve Daire Numarası, DASK Zorunlu Deprem Sigortası Poliçesi Fotokopisi

KİRACI İÇİN (Mesken);

Kimlik Fotokopisi, Kira Sözleşmesi Fotokopisi, Abone Numarası ve Daire Numarası, DASK Zorunlu Deprem Sigortası Poliçesi Fotokopisi

MALSAHİBİ İÇİN (İŞYERİ);

Kimlik Fotokopisi, Tapu Fotokopisi, Abone Numarası ve Daire Numarası                                                                                       
(İşyerinin üzerinde ev var ise DASK Zorunlu Deprem Sigortası Poliçesi Fotokopisi,eğer var ise  vergi levhası, şirket ise ilave olarak  imza sirküsü,yetki belgesi,şirket kaşesi,yetkili kişi veya vekalet) 

KİRACI İÇİN (İŞYERİ);

Kimlik Fotokopisi, Kira Sözleşmesi Fotokopisi, Abone Numarası ve Daire Numarası                                                                                           
(İşyerinin üzerinde ev var ise DASK Zorunlu Deprem Sigortası Poliçesi Fotokopisi,eğer var ise  vergi levhası, şirket ise ilave olarak imza sirküsü,yetki belgesi,şirket kaşesi,yetkili kişi veya vekalet)

Mevcut’da Bulunan Su Aboneliği İçin Kullanıcı Adı Değişikliği Nasıl Yapılır?

MALSAHİBİ İÇİN (Mesken);                                                                                                                        

Kimlik Fotokopisi, Tapu Fotokopisi, Abone Numarası ve Daire Numarası, DASK Zorunlu Deprem Sigortası Poliçesi Fotokopisi

KİRACI İÇİN (Mesken);                                                                                                                

Kimlik Fotokopisi, Kira Sözleşmesi Fotokopisi, Abone Numarası ve Daire Numarası, DASK Zorunlu Deprem Sigortası Poliçesi Fotokopisi

MALSAHİBİ İÇİN (İŞYERİ);                                                                                                                 

Kimlik Fotokopisi, Tapu Fotokopisi, Abone Numarası ve Daire Numarası                          

(İşyerinin üzerinde ev var ise DASK Zorunlu Deprem Sigortası Poliçesi Fotokopisi,eğer var ise  vergi levhası, şirket ise ilave olarak  imza sirküsü,yetki belgesi,şirket kaşesi,yetkili kişi veya vekalet) 

KİRACI İÇİN (İŞYERİ);                                                                                                          

Kimlik Fotokopisi, Kira Sözleşmesi Fotokopisi, Abone Numarası ve Daire Numarası              

(İşyerinin üzerinde ev var ise DASK Zorunlu Deprem Sigortası Poliçesi Fotokopisi,eğer var ise  vergi levhası, şirket ise ilave olarak imza sirküsü,yetki belgesi,şirket kaşesi,yetkili kişi veya vekalet)                                                                                    

Su Aboneliğimi Nasıl Kapatırım?

Su Sayacının Üzerindeki Endeksler, Depozito Makbuzu, Kimlik Fotokopisi

 

BİR MÜLKÜ SATIN ALIRKEN VEYA KİRALARKEN, SU SAYACININ ÜZERİNDEKİ ENDEKSİ TESPİT EDEREK, SU BORCUNUN BULUNUP BULUNMADIĞINI ARAŞTIRINIZ.

Yan Görsel

yangorselyeni

İlgili Konular

Etkinlik Takvimi

Pzt Sal Çrş Prş Cu Cts Pz
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Yukarı Çık.